Hallo, ik ben Sid, een helderziende, paragnost en magnetiseur met jarenlange ervaring in het begeleiden van mensen die op zoek zijn naar inzicht, balans en helderheid in hun leven. Als paranormaal begaafd consulent kan ik subtiele energieën waarnemen en informatie doorgeven over zowel verleden, heden als toekomst. Mijn werk draait om het ontdekken van verborgen patronen, het oplossen van blokkades en het openen van nieuwe perspectieven op het gebied van werk, relaties, familie en persoonlijke ontwikkeling.
Door mijn combinatie van helderziendheid en magnetiserende technieken kan ik energetische blokkades en oude trauma’s voorzichtig opruimen, waardoor de natuurlijke energiestroom wordt hersteld. Als paragnost geef ik niet alleen inzichten, maar bied ik ook concrete handvatten om met situaties om te gaan en keuzes bewust te maken. Mijn begeleiding is persoonlijk, integer en afgestemd op jouw unieke situatie, zodat je stap voor stap weer in je eigen kracht komt te staan.
Met mijn kennis en ervaring als paranormaal begaafd helderziende ondersteun ik je in het hele proces, van het aanvoelen van energiestromen tot het vertalen van boodschappen die van belang zijn voor jouw leven. Ik combineer mijn helderziende waarnemingen met praktische begeleiding, waardoor je niet alleen inzichten ontvangt, maar ook rust, vertrouwen en helderheid ervaart. Mijn doel is om je te helpen blokkades los te laten en je energie te herstellen, zodat je met een vernieuwd perspectief je pad kunt vervolgen.
Getuigenissen Sid
Zeer fijn gesprek. Zeer eerlijk en vertrouwd, dank u wel. Sid gaf mij, zonder dat ik hem zelf dingen verteld had, veel kloppende informatie. Het was een waardevol gesprek en hij heeft mij gerustgesteld en weer hoop gegeven op een mooie toekomst. Ik geloof alles wat hij zegt. Sid is beslist een aanrader.
Feliz
Dankjewel Sid voor je consult, bel je zowiezo eind okt weer, laat je zeker weten of ik een een contract krijg in nov.
Warme groet Esther.
Esther
Al een paar keer gesproken. Meer dan een gesprek met Sid heb je niet nodig
Marc
Top kerel om mee te praten
Marc
Zeer aangenaam gesprek. Moeilijk te pakken te krijgen
Marc
Sid is een heel goed medium. Ben echt verrast
Geeft duidelijke antwoorden op vragen.
Beschrijft karakter andere persoon heel goed, zonder info van mij.
Geeft heel goed beeld van de situatie.
Heel herkenbaar. Is direct met antwoorden, maar zeer vriendelijk/fijn persoon om mee te praten.
Anja
Mijn lieve nachtvlinder dankjewel
Anuschka
Geen wonder dat Sid altijd in gesprek is, waren er maar meer paragnosten zoals hij. Hopelijk kan ik je snel nog eens spreken,
Zohra
Geweldige eerlijk medium. Dank voor alles.
Sila
Sid. Wat een geweldig medium.
Ziet alles loepzuiver en helpt je weer op weg.
Ik heb eindelijk weer eens geslapen.
Dank je wel, je bent een engel. Tanja.
Tanja
Wat ben jij goed zeg. ik wacht op het belangrijke nieuws. Ik zit in spanning te wachten.
Nelya
Wat Sid ziet en doorkrijgt is ongelofelijk. Sid heeft me echt geholpen.
Daphne
Lieve Sid, je behoort op deze lijn tot de top drie. Je bent zo zuiver in je readings. Jij bent super, je voelt alles heel duidelijk aan. Bedankt.
Sofie
Op elke vraag een duidelijk antwoord, bijna niet te geloven. Hartelijk dank Vera.
Vera
Heel goed en fijn gesprek gehad. Wat een mooie rustige stem en erg vriendelijk en lief. Fijne feestdagen sx.
Sx
Lieve sid bedankt voor je al jaren steun.
Heel veel dingen zijn uitgekomen of komen nu uit heel dankbaar voor je inzichten en andere kijk op dingen en steun.
Ik wou je even zeggen dat mijn dochter net aan zingen was ook door ons gesprek.
Hele fijne dagen voor jou van degene die heel blij is met haar nieuwe auto .
Moppie
Sid wat heb ik een fijn en goed gesprek met u gehad. U heeft mij heldere inzichten gegeven en mij weer in mijn eigen kracht gezet. Duidelijk en zonder om de brei heen te draaien kon u mij precies vertellen wat er aan de hand was. Alles voelde heel veilig en vertrouwd.Ik kan weer verder. Ik ga u zeker vaker bellen. Liefs Randy.
Randy
beste Sid,
Zojuist een heel goed en fijn gesprek met u gehad.
Wat een mooie rustige stem heeft u en erg vriendelijk en lief. Je voelt je meteen op je gemak.
Hij luistert en hoort ook echt wat je zegt.
U zat echt goed over de persoon.
lieve groet Daphne
Daphne
Heel veel dank voor deze nachtelijke analyse Sid, heldere vergelijkingen..ik neem je raad absoluut mee..
Aanvaarden..
Tot nog eens wanneer ik even nodig heb hoe een buitenstaander het bekijkt!
Anoniem
SID is de aller aller beste op deze lijn. Als ik hem niet had gehad was ik niet zover geweest juridisch gezien, dank je SID
Dit is de profielpagina van helderziende Sid. Op zoek naar een ander helderziende?
Kies dan hieronder eerst een helderziende en klik vervolgens op "bezoek profiel".